Examinationsuppgift & Slutprov

Oj vad jag har skrivit, i måndags sex timmar på examiantionsuppgiften och idag slutprovet på en timma. Jag får först panik och vet inte alls vart jag ska börja, hur jag ska börja. Sen att det är under maxtid gör inte saken bättre. Hur ska jag lyckas få ihop svar på alla dessa frågor är det enda som snurrar i hjärnan. Den kan jag inte, inte de, och så vidare. Men tillslut så kommer orden och svaren, efter mycket frustation och irritation. Oj vad det är skönt att alla skriftliga prov och uppgifter nu är över. Nu väntar bara, eller inte så bara men iallafall betygsamtalet. Där ska jag kunna allt typ, eller?? Vi ska gå igenom labbarna och uppgifterna jag gjort och jag ska svara på alla frågor. Oj, det va inte så bara kände jag nu. Trots allt så tycker jag att jag har koll på det som är mest betydelsefullt enligt mig iallafall. Sen kommer det väl komma om allt annat som vanligt. Men men. Känns bra att jag tog tag i detta, men vet inte ens om jag någonsin kommer ha användning av det. Rent för kommande plugg kanske inte, men jag har ju trots allt lärt mig en hel del.

Nu måste jag ha luft, nu på dirren.

Love Madollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0