Behov av nya prylar, eller?!

Eventuellt att jag måste skaffa mig ett par nya snowboardboots, på grund av att dom gamla inte funkar för mina fötter, fel storlek eller fel modell? Inget av det egentligen, vet bara inte vad som är fel. Är jag för känslig?
Detsamma gäller mina nya pjäxor jag köpte förra året. Racepjäxa, vad hände där liksom?
Däremot skulle jag helt enkelt behöva en ny bräda för det har skett lite utveckling på den fronten. Kanske en Chillidog- Sauce från Forum?
Något jag aldrig ägt är ett par egna skidor. Det hade varit kul. Helst Dynastar-Sensation, men inte funnit dom än. Hade hoppats dom skulle komma in på jobbet, men icke än iallafall.

Ja du, det finns prylar att investera sina pengar i, eller jag som precis satt och tänkte att jag inte alls önskar mig nått i julklapp??!:) hehe

Hittade en cool modell när jag surfade runt lite. Burton- Sterling.

 

Love Madollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0