Någon frorm av rastlöshet...

Om jag hade fått önska så hade jag fått mitt säsongsvinterdrömjobb till denna säsongen, men så vatt ju icke fallet. Svart käpp kan man säga!
Fick ialllafall ett jobb o självklart är jag glad för det, men jag är inte den personen som tycker det är kul att sitta på en stol hela sitt arbetspass och inte göra någontingen. Och då menar jag verkligen INGENTINGEN!
Igår blev det 5 avsnitt av "I en annan del av köping" och lite till. Assoft kan tyckas men nää, inte för mig. Jag blir frustrerar och sjukt sjukt rastlös.
Min kära lilla mamma ha varit söt och varit och köpt mig en duk som jag nu håller på att sy.. korsstygn. Kul? Ja, det kanske låter konstigt men på något sätt får det mig att slappna av och tiden går faktiskt ganska fort när man ska räkna ut rätt ruta osv.

Magen min har hållt på att krångla ett bra tag nu åxå, hade ju magkatarr en vecka o helt bra är det fortfarande inte.. kanske har mjölkmage eller något???S(
Får känna efter ett par dagar till annars får det bli ett besök hos farbror doktor igen.

Ska iallfall jobba på Stadium Lindvallen imorgon efter jobbet. Det ska faktiskt bli riktigt roligt! Där vet jag att det alltid finns saker att göra nämligen:):P
Sen blir det "infomiddag" med tjejerna på Majkens, tror jag ska slå på stort:) En efterlängtat lön trillar ju in på kontot imorgon, inte för att siffran är så hög men iallafall.!

/madollan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0