Hetts på HCpoäng!!





HC är något som alla vet vad det är som någon gång varit i Sälen.
Men för er som inte varit här så är det Säles största uteklubb och besöks av säsongs(svin)arbetarna mellan tre till fyra gånger i veckan!!
För ett nett pris på 1200 så köper man sig det HELIGA HC-kortet vilket man blir belönad med poäng varje gång man besöker stället. Om jag inte har helt fel tror jag det är 40 p innan klockan tio och 20 p efter elva och sen ibland blir man utan och då blir man inte glad...:P

Som en liten () kan jag tala om att jag själv varit med om denna hetts men att jag egentligen aldrig rikigt brytt mig på riktigt. Eh jaa, det är faktiskt sant.

Varje månad blir den med mest poäng belönad med ett pris. Denna gång utsågs 6 personer och inte alls förvånande var att TerrorTherorese låg i topp. Vilket hon gjorde hela förra säsongen med!!!
Priset delades ut av Arvingarna och det vatt Champange och en trerättersmiddag för två, inte helt fel.

Att jag i år ligger långt efter dom andra girlsen bryr jag mig faktiskt inte alls om. Det är tredje säsongen och tycker det är mer värt att ha riktigt kul när du väl går ut än att det är samma visa varje gång. Jag klandrar inte alls dom andra utan jag förstår helt. Dessutom har jag mitt älskade hjärta men alla behöver väl kanske lite love somtime...:)

//madollan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0