Någon form av Iphonetamagotchi:)



Ja här är dom, dom underbara små pysarna, eller? Hehe
En av alla nödvändiga applicationer som finns på våra kära Iphones. (En sån som jag lovade mig själv att aldrig skaffa, för det verkade ju bara för mycket, men så hände något och nu kan jag inte leva mitt liv utan den, haha)

Beroende, ja.
Firrarna birar ju till ett slags "måste bara kolla hur dom mår" begär.
Mata och göra rent akvariet är det som gäller.
OCh ibland utan förvaning så händer något oförutsägbart, tex att Steve åt upp Sherly by accedent härromdagen. Stackars Sherly, dumma SteveE...
Hehe.

Någon som har kvar sin gamla tamagotchi som va den stora innegrejen i mellanstadiet??!:)

/madollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0