"Internetfönstershoppa"

Shoppingsugen,jaa!
När man säsongsarbetar i Sälen så kan jag lova er att det börja spritta i shoppingkroppen ganska så omgående men tycker trots allt att jag lyckats skjuta bort dom där tankarna och längtan efter att få shoppa rätt bra. Eller rättare sagt, jag har förmodligen tvingat mig själv att inte ens tänka i dom tankarna!

Utbudet här är ju som sagt var = noll
10 mil bort finns H&M och Kappahl

Men nu börjar jag bli sugen på att få gå i butiker och få fylla på gaderben lite.
Men om jag egentligen tänker efter så är jag fatikskt inte direkt i behov av något i klädväg.

Jag ägnar mig istället åt att "internetfönstershoppa" på bla junkyard där det finns allt möjligt gott och blandat.
Checka in själva:)


Junkyard.se


/madollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0