Doften av nybakat bröd!

Sitter här o njuter av doften av nybakat bröd, mmm....
Bakar ju rätt ofta bröd, dels för att det är kul o dels för att jag tröttnat rätt kraftigt på "lingongrova" som allt för ofta hamnar i handlingskorgen annars.
Morot och keso bröd är fett gott o ni får gärna recpetet om ni vill, kan det i huvut:P

Annars händer väl inte precis jättemycket ikväll. Ska städa undan lite för imorgon kommer min prins hem igen. Åh vad jag längtar. Ska bli skönt att kunna sova ordentligt och tryggt imorgon natt igen.

Rapport angående korsstygnen så går det fiint, många kors gjorda idag på mysiga Fasanen. Sammanlagt har vi väl haft 25 gäster idag. Cajsa har letat recept och läst allt som går att läsa på aftonbladet.
Självklart körde jag en omgång av "Dream pet link" som avslutning på dagen. O det spelet kan jag ganska så säkert säga att jag är mästare, eller mästarinna såklart, på. Stackars lilla Linda som endast lyckats komma till nivå tre och det på sex, ja sex timmar, hahahahahahah!





Nu tänker jag lägga mig i soffan o dra filten över mig o kolla på Johnni och Mattias.

/madollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0