Någon form av"Japanese boy"!

SAHARA HOTNIGHTS!






Minns inte datumet, men det var någon gång i slutet av april... Vi intog dansgolvet på HC i perfket timing.
SAHARA HOTNIGHTS entrarde scenen och vi hamnar näst längst fram.
Åååå vad dom äger, åå vad dom rockar!!
Första låten, inte alls dumt val om ni frågar mig; Japanese boy!
aha aha! åååå!
Dom gör en grym spelning och vi är mer än helnöjda. Än bättre blir det när jag lyckas, okej vi kallar det en form av  "baxning" av en styckte trummpinne och ett plektrum. Nöjd? Oh jaaa det vill jag lova!

Bettan och jag hamnade hemma först av alla, när hon sedan begav sig så la jag mig på min extramadrass (i 48:an) och somnade med trumpinnen i min hand, det va så Leine och CO hittade mig senare. Okej, jag bjuder på den, som så mycket annat:P Haha!

En grym kväll vatt det!

/madollan

Kommentarer
Postat av: terror

haha, baxning, bra ord ;) Pusss

2009-05-27 @ 23:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0