Mer färg åt folket!


Mer färg åt folket, önskar att alla vågade lite mera!

Regnet öser ner, jag ha varit duktig o städat åt mamma, tänkte att jag skulle ta o försöka packa upp mina sista väskor med prylar som ha blivit ståendes där nere, men nu precis ringde Ola och sa att jag skulle va med o spela idag, a-laget, o på bänken, men iaf, blev helt sprallig. Skavsåret oroar mig lite, men äsch det fixar vi ihop. Lite smärta får man väl tåla:P
Sen blir det b-laget på fredag och a-laget på söndag, åå härligt att vara tillbaka:)

Tror jag ska testa o sätta mig med fotbollsskorna på i en hink varmt vatten, försöka kan man ju iaf:P

Love /madollan

Kommentarer
Postat av: emma

Ojoj, stjärnan är tillbaka ser jag. Vänta bara tills ni möter oss, det blir kul det! KROSSA;)

2009-05-07 @ 18:38:10
URL: http://emmsregin.blogg.se/
Postat av: Leiine

Hittade asballa skor i Tallin!! (:

2009-05-19 @ 15:17:11
URL: http://fragranceandsubstance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0