Differens slalom!


Differens slalom stod på schemat! Utklädning var ett måste och "äntligen" fick jag användning av min "underbara" heldräckt som mamma för några år sedan lagt ner några knepiga timmar på för att sy ihop. (Det var under min konståknings karriär, dock blev den förstor och aldrig används. O vad det gäller tygvalet, dess färger så vet jag faktiskt inte alls vad vi tänkte med, förmodligen tänkte vi inte alls, haha)

Reglerna var enkla, två slalomåk på så lika tid som vanligt.
Vinnaren hade en skiljetid på 0,2 sekunder. Det är galet och ren tur:P
Att jag inte vann själva slalomen va kanske ingen överraskning direkt, men att jag inte fick priset för bästa utklädnad är en annan mycket bra fråga, eller vad säger ni?! hehe!

Kul vatt det iallafall vill jag lova.

Våga bjud på dig själv och skänk världens och din omgivningen ett extra leende varje dag så lovar jag att du kommer leva längre!!

/madollan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, den är underbar! :) Du är underbar..tss

2009-03-22 @ 14:26:47
Postat av: F

Du ger ordet "positiv" en helt ny innerbörd! :)

2009-03-23 @ 00:11:30
Postat av: madollan

jag bjuder på det mina vänner:)

2009-03-23 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0