The Mist.

Åhh, sitter här o är en gnutta irriterad vill jag lova. Skulle sussa tidigt idag var planen, men planerna brukar ju ändras, o så idag mä. Först den underbara "FREERIDER" filmen, den tål att kollas på miljoner gånger. Men sen, ja då rullade The Mist igång, jag hade somnat nästan redan från början, men gav mig hän övningen (haha, maja den är för dig) och trots att det inte var någon svensktext förstod jag det mesta, kan hända att jag ställde några dumma "Frida kollar på film och fattar ingenting frågor", men det är en annan femma. Ja The Mist kom, och ja sen vatt det liksom kört, ca två timmar senare kommer slutet och det är så hemskt, fatta. Jag blev helt störd, shit, se filmen och ni kommer fatta att jag menar att det är helt stört. Helt helt sjukt. ÅÅ, kan medje att jag kanske inte är en gnutta irriterad, utan ganska så mycket.
Fyra kulor, och fem personer, humm, - hur går det ihop?
Svar: Det går INTE ihop!!


/madollan

Kommentarer
Postat av: niklas

jag vet precis vad du menar, jag blev nästan lite stött när jag såg den filmen, vilket störigt slut det e! Mår nästan lite dåligt när jag tänker på det.

2009-03-14 @ 17:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0