Magiskt.

Att ta en powernape vid nio tiden är inget direkt jag rekomondera, hehe. Men gjort och nu efter en seg uppvakning och en inte alls sugen "gå upp Frida" har jag halvt vaknat till liv och avnjutigt en magiskt, och då menar jag verkligen magiskt god kladdkaka. Inte för att jag vill skryta, men den gjorde helt klart min dag, haha. Rätt bra recept och en rätt bra kladdkakakock:)

Ha ju som sagt var lite besök här i stugan nu, lilla Backis och Henke är här o njuter av vinterlandskapet. Välkomnade dom med typ säsongens finaste dag igår och vädret ser ut att bli glassigt resten av veckan med, det gillar vi. Resten av gänget kommer på torsdag, det ska bli kul o träffa Josse and Lina:)

Emma och jag sjöng ut till La voix idag, våran låt, och det blev som vanligt otroligt kul. Killarna som skulle hoppa på liften glodde glatt och höll på att missa stolen, haha, det bjuder vi på.

Dax att sussa.

/madollan

Kommentarer
Postat av: backis

Håller med om att kladdisen var magisk. Men nån liten sork måste smugit in och smulat ner sömnpiller i tacopajen för somliga crashade ju rätt rejält efter middagen :)



2009-03-18 @ 09:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0