Någon form av födelsedag!



Jag idag är det faktiskt min födelsedag!
Väcktes klockan sju av skönsång av mor och munspelsång av far, plus mycket vikigt den traditionella frukosten på sängen! åå så mysigt, tack!


Bakat o haft mig idag, rikigt nice.

Nu väntar en fiin middag, god dessert och en kall öl på altanen tillsammans med mor och far.

Imorgon blir det lite släkt och på lördag lite kalasförfest om några är sugna! En anmäld so long, niiice!:)

Undrar ni över bilden så är det för att jag ha fått ett fårskinn, eller rättare sagt jag ska till gården och välja ut ett:)

/madollan

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis igen vännen :) Underbart med ett eget får! :)



Ska bli så trevligt på lördag, även om jag tar det lugnt! Så länge sedan vi sågs!!



Puss Bella

2009-06-04 @ 20:46:19
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: emma

Grattis snygging!! fått något mer fint? Jag antar att det var du som skrev innan om klippning osådär, det är ju bara det att vi har inte "lärt" oss klippa än, men färga kan jag absolut om du vill. Men frågan är inte om du vill göra klipp o färg samtidigt, för då började vi ju inte med det förrän andra term.. i tvåan nu då. dvs inte denna terminen som kommer utan nästa, och det känns lite länge att vänta ju? Men säg bara till om du vill så fixar vi till att, det avgör du, om du vill göra nu eller vänta :) tyckte ändå vi kan ta en fika någon dag snart? :) schysst, vi hörs då! ciao bruden <3

2009-06-07 @ 00:23:50
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0