Two days free.



Fredag, o nu har man varit ledig i två dagar.
Gårdagen spenderades först i Tandådalen,sen hem o chilla lite o sen till Vallen o ta några åk. Afterski och sedan en runda ner till byn. Sen ja då vatt det FEST. Hemma hos oss för första gången. Riktigt riktigt trevligt och kul. Roligt att vi fick med oss boysen. Så kan det gå när man festar med oss:) Alcazar uppträdde och Sanna stod som vanligt lämgst fram och fick sjunga i Tess mick. Nöjd,oh yes. Avhopp vid "snödrivan" och blöta vatt vi naturligtvis. Men Säffles våfflor gjorde susen:)

Idag, kom stugservice killen och väckte oss, han skulle fixa vårt lås som igårkväll total strejkade. Vi kom inte in och som tur va har man fina vänner som hjälper en och Alex, tack för att du gjorde så vi hade någon stans att sova inatt. "I owe you big time", haha!
Vid tolvtiden tog vi tag i oss och begav oss mot backen, två åk o sen blev det ett mysigt och behövligt besök på Våfflan. Fjällvåffla för mig med cream fräääs och hjortronsylt,fiint.
Sen va vi lite mer laddade och började Jibba i PP( Pink Park). Vi hoppade och boxade, rikigt rikigt roligt.

Thaigryta och en helt total lugn kväll va verkligen behövligt.

Mitt lilla hjärta ringde precis, hel förstörd. Hon grät. LIK förlorade med 5-6 på straffar. Hela världen är förstår. O jag som hade LIK-trorsorna på mig o allt. Inte tusan hjälpte det. Men lilla vännen, försök inte ta det så hårt, men dock vet jag att detta kommer sitta i ett bra tag. Men vi ska nog kunna göra något åt det på söndag när du kommer hem till mig igen!

Jobb imon, o sen 303 middag/fest, ska bli kul!

/madolllan


Kommentarer
Postat av: leiine

LIK???

LIF var det sista jag tittade... (:

2009-01-25 @ 16:19:21
Postat av: madollan

hahahah, oj oj oj... trode jag hade rätt, men oj oj oj vad fel man kan ha!

2009-01-25 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0