Soulmates nerver dies.


Nu sitter vi och pöser i soffan, efter en mega Tacomiddag i 48:an:)
Bettan och Tobbe har bjudit på "shake that ass dance", film kommer senare när jag förstått mig på hur man gör när man laddar upp videoklipp.
Bugg på Högis ikväll,LarzKristers spelar,vinnarna från dansbandskampen så lä ju bli en del folk, men här sitter vi och funderar på ifall vi orkar ta tag i oss själva. Kanske kanske inte.
Nu hörs ölburksöppningar så kanske dax att lägga i en växel... jag tror jag börjar lite lätt med ettans, haha.

/madollan

Kommentarer
Postat av: leiine

alltså, jag blir så full av skratt.... frida, du och dina R ! (:

2009-01-21 @ 23:59:16
Postat av: madollan

what, det är ju så jag är! take it or leav it.. och jag VET vad du gör!;P

2009-01-22 @ 08:13:27
Postat av: leiine

jagälskardigvilketsom.

2009-01-28 @ 00:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0