Skridskoåkning på "lillviken", o sen kom plötsligt snön!









Å vilken härlig åkning, lite ostabilt från början, det var trots allt några år sen jag stod på skrillorna men en del skills satt i. Jag gav mig dock inte på allt för svåra övningar, men lite priuetter fick det bli.
Hockey spelades det med grabbarna.
Från blankis till ett tjockt lager snö på bara några minuter när himlen bestämde sig för att förgylla dagen med ett snönedfall:)

Så ta o leta reda på era gamla skridsko o bege er ut för en åktur, det är fantastiskt. Ta det dock lugnt. Och tveka inte på att ringa mig om ni vill ha sällskap:)

/madollan

Kommentarer
Postat av: leiine

alltså, Frida! Jävla cp-ben du har!

Tredje kortet uppifrån... haaaaaaaaallåååå!

2009-01-03 @ 21:02:36
Postat av: emms

Vilken talang:P

2009-01-06 @ 22:16:14
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0