Pulka lift VM!

Hemlig aktivitet stod på kvällens schema...
Leka är alltid roligt, o man ska va seriös.
PULKA VM va grenen för kvällen.
Började stark o fick en tid på 12.02 tor jag, vilket resulterade i vidareavancemang, de åtta bästa. Sedan vatt det två mot två o det blev betydligt mer  spännande.
Vann och gick vidare, sen vatt det taight och jag blev slagen på mållinjen, tusan tänkte jag, men jag hade ju som jag brukar säga "gett mig hän övningen", offrat både min fot och läpp och som sämst kunde jag ju faktiskt komma fyra, men icke, ägde sista racet och slutade tre. Får väl va nöjd, man kan ju inte alltid va bäst. HA HA!

Bilder kommer så fort som möjligt, lite tekniska problem bara som det så fint heter, tss.

/madollan


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ju en riktig hejare du, fast jag tror nog att jag hade slagit dig med hästlängder;) Btw, skorna kommer nog aldrig & hittas då min bild på dom förändras hela tiden, möjligen i london efter sommaren ;) eller vad tror du?

2009-01-27 @ 11:21:51
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0