one week in kylan!

En vecka har gått, o det snabbt vill jag lova. Jobbat och faktiskt hunnit varit ledig i två dagar, fiint. Va hon kära Challe i Tandis och hälsade på. Spanade in hennes lya,åkte några första åk och chillade på afterskin, rikigt mysigt och de få isiga åken gick bättre än förväntat, tss. Ledig dag två tillbringades på SATS, och sen lagade jag mat till min kära lilla sjuka Leine. Promenad och fika på bagarn hanns åxå med:)

Begav mig ut på upptäckts färd idag påväg till jobbet. Lämnade bilen hemma och hittade "DÖDARBACKEN", och det vill jag lova att namnet stämmer precis in. Trillade naturligtvis, men sen gick det bra. Tog tjugo minuter precis som beräknat typ.
Lein och jag tog en runda till byn för att hämta ut hennes nya mobil,måttligt nöjd, ha ha.
Fiskgratängen satt som en smätt därefter!

Nu sitter jag i min lilla stuga, helt själv, tänt ljus och lyssnar på Anna, otroligt mysigt.
Jag trivs såå, livet är allt bra underbart.


/madollan


Kommentarer
Postat av: Liza

Hoppas du har det bra där uppe frida!



Gjorde min första tröning i söndags, saknade dig på planen!

2009-01-20 @ 21:58:07
URL: http://azilliza.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, Fridagulle. Hur har du det där uppe? Låter bra att döma av inläggen. Jag saknar dig som tusan här nere! Drömde mig bort lite till dem 485 ayia napabilderna=) Självklart en fantastic8-kväll!! När kommer du hem egentligen? PUSS PUSS!

2009-01-21 @ 00:46:25
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0