Huvudbry huvudbry.

Huvudbry huvudbry.


Usch, eller shit kanske är ett bättre uttryck. Nu funderas det, och inte lite vill jag lova. Det är ju faktiskt ett faktum att jag snart inte längre har nått jobb kvar här i lilla Kalmar. O vad ska då hända med mig? Det har liksom inte varit "läge" att tänka på det. Eller jo det är klart att det funderats på en hel del innan, men ha ju varit så mycket annat så det har liksom kommit lite i andra hand. Men nu, nu sätts funderingarna igång. Har ju egentligen en lösning i mina händer, med lite doning så är allt klart. Men frågan är bara hur allt ska lösa sig? Hur liksom? O blir det bra? Palla?

O ingen hjälp fick man av den lilla Leine, Hennes åsikt visste man ju redan. Blev mest en massa fniss, och att du läste att jag satt och log kanske egentligen inte var så svårt, hehe.


Men som sagt, nu ska det tänkas efter, både åt det ena och det andra hållet, framåt och bakåt och åt alla håll...


/madollan


Kommentarer
Postat av: leine

vadå läste.. jag kände det i hela kroppen ju. Haha sötnöt puss

2009-01-07 @ 03:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0