Det var en dag i maj för några år sedan, rättaresagt den 15 maj 2005


Älskar denna bilden, den säger så mycket, den talar om så mycket känslor... Visst känner man gunget, visst får man en underbar känsla. Känsla av att befinna sig mitt i havet av fans...




 Nice ljus.




Jocke Berg X3






Kalmar Sundsparken den 15 maj 2005, solen sken och vi va ett härligt gäng som satt i gräset och väntatde på insläppet. Det kom, vi sprang in, köpte tischor och sen placerade vi oss längst fram. Det var en härlig konsert med Anna Ternheim som förband. Halvtamt tyckte jag då, men nu älskar jag henne. Kan det ha något att göra med sommaren 06 kanske?:)

Ni minns väl kvällen mina vänner?:)

/madollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0