Datanörd, oh noo.


 

 


Ett litet kollage som är donat, gör det liksom lite mer hemtrevligt!:)


 

Datanörd, nee verkligen inte, men ibland önskar man ju att man kunde vara lite mer teknisk vad det gäller nerladdning av program och installeringar och sånt. Inte så lätt alltid ska jag be att få tala om. Men idag, idag lyckades jag. Installerade Sony Ericsson PC Suite 4,0. Det ni, Haha.

Som sagt, nu äntligen kan jag föra över mina bilder till datorn, JippiJ

 

Vaknade tidigt idag, eller rättare sagt, jag sover ju nästan inget om nätterna nu, hostan och förkylningen är inte precis snäll mot mig. Örat är det bättre med, smärtan kommer och går kan man säga. Men kuren har hon inte riktigt börjat verka ordentligt. På tal om det, det är ju faktiskt dags att ta dom små tabletterna…

O tror det är time att se färdigt filmen med, just nu rullar den svenska thrillen STORM.

 

Ha en trevlig helg.

 

/madollan


Kommentarer
Postat av: F

Här kommenterar vi...

2009-02-01 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0