Back in the Sälen!

Jaha då va man här igen... å ja det känns jättebra!
Efter nio timmar i bil va pappa o jag framme, o denna gång sov jag inte 98% av resan, utan kanske tvärtom:)
Gps:en lurade oss på lite kringelvägar  och det blev många "observera", hehe.

Började jobba lite igår, soft början, vi stängde och körde lite lätt utbildning. O idag blåste det nästan storm så hamnade på Sydpolen hela dagen, soft det med.
Igår va det söndag, söndag = personalfest. Invigde HC för säsongen o det va fettkul!!

Bor på "Gubbis", en bit ifrån, men lägenheten är rikigt färsch o mysig. Kommer bli en del nätter på nya hos mina girls. O hönni, tack för att ni är underbara o välkomnar mig såå bra.

Fikat på Skilogde, såå mysigt. Får vi göra igen Ricki!

Bilduppdatering kommer snart!

Love Madollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0