Solen i ögonen...

 

Plockade fram glajjorna och tog en promenad, fråga inte om den va lång, för det va den inte. Men kort och underbar, det räcker liksom. Fick solen i ögonen och bara log...

H
alsen börjar kännas bättre, men fortfarande konstigt svullen, hoppas och tror det försvinner om några dagar. 
Grymt sugen på att ta brädan och ut o glida lite, men kanske får vänta några dagar..suck.
Bettis lånade min pärla häromdagen, hon ringde mig o va helt överlycklig över känslan!!
Kanske dax att köpa sig en ny bräda min söta lilla vän, eller kanske snylta på mig???:)




Passade på att ta en bild på vår söta lilla stuga. Murkelvägen 17 nedre är det som gäller. Fiint ha vi, det vill jag lova, vad annars liksom?!:)
Kom gärna o hälsa på, hör av dig/er innan bara:)

Nehe, dax att ta sina piller och lägga huvudet mot kudden och invänta några mörka timmar. Undra just va det blir för lustig dröm inatt, för ha nämligen börjat drömma massa lustigt. Inatt va jag på Skälby och blev jagad av något hemskt på en lång hög och rutten bro, humm??? Vaknade innan jag fick veta hur det gick....

/madollan

Kommentarer
Postat av: F

TN-bilder, som alltid!

2009-02-25 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0