Å så va det februari, den andra faktiskt.


En tidigt morgon på Falken. 

Minus 12
och första arbetsdagen efter några sjukdagar pga örat. Började på Falken, alltid lika spännande och utmanande att se om man hinner flytta allt innan klockan slår nio. Allt hänger på när dom kommer och gör kontrollen, och prick halv när jag satte på radion ropade dom på mig och det va klirrat på några minuter. Sen satte jag racerfart och var färdig precis i tid. Bra jobbat:) Stod några timmar på Orren, i solen, och bara njöt. Knappt något folk och supernice väder, man kan knappast ha ett bättre jobb... eller? Sista två timmarna back on Falken va mindre njutbara. Gäster som verkligen INTE kan åka lift och gör samma fel gång på gång. Suck, å åter megasuck. Men det är ju trots allt bara måndag och resten av veckan ska jag vars på "hemmaplan".

Gjort "Leine toast" ikväll, - blir lätt 4 av 5 Benjamin toast i betyg! Haha!!

Annars hände det ju inte mycket här ikväll, trist, så kanske ska ta o passa på att lägga mig tidigt så jag ha några timmar tillgodo till kommande kvällar...J


/madollan


Kommentarer
Postat av: Sofia

FRIDA! Vart är du i mitt liv!?

2009-02-03 @ 13:44:28
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: leiine

sjukt att jag i princip har en exakt likadan bild i min telefon från Falken imorse... (:

2009-02-03 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0