Favorit i repris, ? NOT



Ha ju faktiskt inte alls nämnt något om den efterlängtade GustavGalan. Alla personal i Lindvallen har en årlig galamiddag i slutet av säsongen. Förra året va det kanon, och man hade stora förväntningar inför årets stora fest. Och eftersom Skistar pumpan in stora summer kosing i vinter trodde man på något extra. Men med stora bokstäver kan jag tala om att jag är grymt BESVIKEN. Hur tänker man, eller dum fråga, dom tänkte som vanligt inte alls.

-Maten var samma, förrutom att det va fläskfilé ist för oxfilé
-Komikern var samma, och till råga på allt drog han samma skämt.
-Artisten var samma, som förövrigt inte producerat en enda ny låt sen sist.
-Ingen efterrätt, bara kaffe.
-Inga fiina priser i baren, lika svindyrt som vanligt.

Förutom det så var det självklart kanon, det blir ju liksom vad man gör det till, men jag känner trots det att det liksom får vara någon måtta på dålig fantasi. I och med att jag är en sån fruktansvärt kreativ och uppfinningsrik människa så borde dom frågat om mina ideér:):P

Jag ber om ursäkt för kanske inte det roligaste inlägget, men va tusan... ibland blir det så..


Gunatt, /madollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0