Uträttat mycket...

Började som sagt var morgonen med ett besök i simhallen. Därefter hem o fylla i en massa uppgifter på datorn. Anmälde mig till högskoleprovet med, jippe, (not). Jag som verkligen alltid ha sagt att jag aldirg ska göra det. Men man måste ju tydligen för att få söka, så lika bra. Resultatet kommer bli absolut botten, men det spelar ingen större roll faktiskt. Åkte in till stan för att dona med lite grejer, första ärrendet var att fixa ett stöd till min cykel, för att göra pappa glad, ha. Men det skulle tydligen dröja ända tills på månad innan det var klart o det funkar ju inte. Får ta o köpa mig ett o fixa te att själv, det ska kan väl inte va så himla svårt tycker man?! Fast ha ju visserligen klarat mig bra utan ett bra tag, men kanske dax nu ändå?!:) Efter det vidare in mot stan, två viktiga inköp, en kalender, så jag äntligen kan styra upp mitt helt totalt uppbokade liv, eller inte, eller jo:P, o sen så hade dom fått in silikondroppar, Liza in o shoppa! Fett med nice.
Å höll nästan på att glömma, va ju på systemet åxå, viktigt viktigt, eller?! Sen en massa spanande och letande efter ett par chinos, eller ett par snygga byxor. Men ännu en gång är det bara att inse att chinos inte är gjorda för mig, kanske dax att inse det på rikigt nu. Sorgligt men sant. Hittade förövrigt inget annat roligt heller, vart i vår lilla stad finns det som jag vill ha, vart gömmer sig de speciella plaggen som bara känns bra direkt. Är svårt att lära sig tycka om nått, det måste kännas klokrent direkt! Precis som med en tatuering typ..... På tal om det, nä förästen, det tar vi en annan dag.

Åke hem till farmor o farfar  lagade mat åt dom, spaghetti och köttfärssås,fiina grejer de. Å dom är ju så söta. Farfar skulle iväg o sälja av lite frimärken. Tänk så många timmar han lagt ner på dom där små pappersbitarna, o det är ingen utav boysen i släkten som är intresserade så nu ska han sälja av en del. (Men farfar, du vet att så fort det dyker upp ett djurfrimärke så sparar du det till mig.) Jag fick nämligen ett frimärksalbum när jag kanske fyllde 10 som endast består av frimärken med djur på, det är fint det. Det ligger varsamt nerlagt i en låda på vinden:)


Fotot taget när jag gjorde ett fotorepotage om farfar i trean

Nehe, snart dax att bege sig till Soifa (http://egocentriskt.blogg.se/) för IDOL och film, myspys!

gokväll. /madollan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gulledig=)

2008-09-05 @ 22:43:24
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0