Gratis champange är aldrig fel!

Igår va man bjuden på middag hos Lisa, mycket mycket trevligt. Tusen tack. Vatt lite vin och tjejsnack. Senare Byttan där det serverades gratis champange tack vare en van byttanbesökare:) Därefeter mot Palace, mer folk än förra lördagen, dansade en del med Sofia och nån amerikansk vän som liknade en blandning mellan Victoria Beckham, Robbyn och Linda Beltzing. Ha Ha. När jag sedan cyklade hem i min ensamhet funderade jag på att jag egentligen inte borde cykla ensam efter de där berättelserna Challe berättade, men som jag sa, jag är typ aldirg rädd, o så susar jag ju fram som en stormvind, tss. Nä inget o skämta om men inte heller så mycket att göra åt.

Coachat girlsen idag mä. En givande träning, många som gjorde framsteg. Ska bli kul o se på lördag hur det ser ut. Dagens citat, inte helt oväntat från en totalt död och utmattad "Frida handväskan Lindwall" som med nöd och näppe får fram orden, "asså tjejer, det va rätt bra blockar". Låter inte så kul kanske, men bara man ser henne så kan man skratta hjäl sig.

2 timmar Miami Ink i en skön soffa med en mysig kisse spinnandes på magen, det är fina grejer.

Nehe, packa väskan för en stressig dag imorgon, men det klara jag:)

Godnatt/ Madollan


Kommentarer
Postat av: Leiine

Låter som du måste komma till borlänge snart och ta en weekende of relaxation och mys. Fast du är väl alldeles för UPPTAGEN I guess. : / bräk på det.

2008-09-15 @ 21:46:56
Postat av: Sofia

haha, van Byttanbesökare, jo hör ju till interiören numer=) Tack själv, det var väldigt kul. Och jag fick tag på min mat senare på natten sen med. mm,pommes=) Vi ska ju hänga nu ju Frida... När ska vi hänga?puss

2008-09-16 @ 00:08:35
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0