So you think you can dance?



So you think you can dance? Jajamän, bänkad i soffan med sällskap av mamma, trevligt. Inte för att jag följer det varje gång men jag blir lycklig när jag lyckad slå på tvn när det just ska börja. Ha min favvo, Twitch. Hur kan man va så grym? Nää, jag fattar inte. Räcker med o se honom egentligen. Han o Kherington dansar sjukt bra. Sist när dom dansade wienervalls till Celine Dion var fantastiskt, som två sköra vita vackra fåglar svepet dom fram på golvet och det var bara att njuta. Hipp Hoppen , ja det finns liksom inget att säga. Jag bara sitter o ler brett, så brett som det bara går. GRYMT! O ännu bättre då, Krumpen!! O YES! Spana in dom på youtube, bli inspirerad o ta ett par dancemoves själv kanske?!;)

I will!!

/madollan


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dem är sjukt grymma! Frida, när ska vi ses. Det var ju jättelängesen...

2008-09-04 @ 00:33:29
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0