Miami Ink.

Min kära lilla vän Bella är i USA på en fantastisk upplevelse resa tillsammans med Gustaf. Kan tala om att jag är lite smått avis. O vad händer inte just precis nuuu, jo jag får se bilder från när hon står utanför MIAMI INK studion i Miami. Fatta att jag me hade velat stå där!!!! Bad henne att gå in och snällt men bestämt förklara för AMI att Miami inte är ett place to be för honom, utan att han helt enkelt skulle följda med hem till Sverige och till mig!!!
Hur hon lyckades med detta återstå att se. Jag väntar med spänning.
O hela han kanske var för mycket begärt, men en liten bit iaf. :)



OH YEAH!

Kommentarer
Postat av: bella

haha, ja det var inte illa med Miami!! :)

Men tyvärr så fanns inte Ami på plats, men han kommer nog snart till Sverige och tar dig med till Miami, för det är lite mer stek än Kalmar ;) Pussar

2008-09-29 @ 08:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0