Måndag.

Jobbat, segt, inget folk o inga varor, fanns inget mer att plcoka upp när klockan va ett, fatta segt att bara plocka,vika och städa sen till klockan sex. Men när Emma kom blev det mycket roligare, hon är go hon. Kuutade iväg vid 20 över sex, böörnade till södrautmarken för att få byta om i en liten bod, o sen värma upp cirkus fjorton minuter o sen spela match mot serieledarna. Dom har inte förlorat en match, o vi satte dom på prov, resultatet 3-3, är väl okej, men vi fick ett mål bortdömt och deras första va inte genom regelboken vill jag lova, men ett poäng kändes ändå okej, men jag ska erkänna att det hade varit så fruktansvärt gutt att sätta dit dom så här i slutet av säsongen.
Vatt ingen kokkåv o iskall mjölk, attans att mor min inte kan läsa mina tankar. Men ett glas oboy o rosmacka va helt okej det med.

Sovmorgon imorgon, det känns underbart...
Nu väntar bara den där förbannade väskan som man måste packa upp, men vore ju bra ifall mina skor blir torra tills på fredag, det var dom inte idag kan jag meddela, och då va det en vecka sen jag spelae sist, oj då:)

godnatti/ madollan


Kommentarer
Postat av: Leiine

eeh, rosmacka?

Packa ur den jävla väskan!

2008-09-16 @ 03:08:49
Postat av: madollan

ROSTMACKA DÅ, sorry för mina stavningar..

PUSS

2008-09-16 @ 20:00:58
URL: http://madollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0