Helgen...

Personalfest i lördags, eller födelsedagsfest egentligen, 90 år. (Lena 50 och Majsan 40). Först lite mingel hos Pettan och Hanna, sen taxi ut till Baltorp. Kräftor o paj bjöds det på och festen va igång. Mia drog i gång lekarna, Backis först ut, hur det gick behöver jag inte berätta, ha ha. Tävlingarna var svåra, men Majsan ägde ändå på potatisleken. Ballongstaffeten var spännande, att Josse lyckades så bra som hon gjorde i sina klackar va otroligt, men hon hade väl rätt kläm så att säga. Resultatet va lite förvånande men såå rätt (eller?)- Vi Vann! En flaska Mintu som pris, ja tack:) Sen vatt det Palace, halmycket folk, men lagom. Va trevligt!

Igår, match, inte sååå pepp kan jag loa, hoppades till tusen att den skulle bli inställd, men icke. Över till Öland i 150, ha ha, Lina kör som en galning. Vi kunde typ dött, eller? Vinst iaf, go sådan, 4-0. Gjorde mål mä:)

Idag ha jag donat som tusan vill jag lova, ändrat om på mitt rum, ränsat ut en massa skit (som pappa sa), skit som inte va min, nu är det rikigt mysigt. Liet saker saknas dock. Men det kommer.

Jobb imon, heldag. Åå måste verkligen bli av med mitt jobbpass den 20:e. Någotn som vill ta det??:)

Aa, nu måste jag ta o packa upp väskan från dagens match, den behöver vi inte säga så mycket om faktiskt. Jag såg det mest som att jag fick mig ett träningspass:P

auffi/ madollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0