Dreams


Hur kan man drömma så konstiga saker som man gör egentligen. I lördagsnatt drömde jag att jag drack upp hela Atlanten, ha ha. Jag drack o drack, det bara rann ner tills det tog slut. Men tror ni min törst var släckt? Nää, jag behövde mer.  Lova att jag va törstig då. :P
En sån dröm kan jag klara av, den är nästan bara att skratta åt,men däremot när man börja drömma och man vet hur hela historien kommer utspela sig, från bröjan till slut, och det är ingen roligt dröm, utan hemsk och otäck, då ja då är det minsann inte kul. För det är ju inte precis så att man kan trycka på stopp och välja något annat avsnitt, nej nej. Det är bara att acceptera och låta det gå.
Hade en förhoppning när jag köpte min drömfångare, att den skulle fånga upp dom onda och kasta bort dom långt, och behålla dom vackra så att de kan upplevas igen, men så fungderade tydligen inte den.
Tror jag blivit lurad, att jag köpt en "tvärtom drömfångare":(
Damit.

/madollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0