Coachmöte at my place!

Coachmöte at my place!

fyra timmar, ja vi skulle bara ha ett kort litet möte;) känner på mig att X antal timmar kommer spenderas som de gjorts i kväll. men det gör mig inte ett jäkla dugg för det är underbart. Snacka skit o bara chilla, nice. det bara sprudlar om oss, jo visst vi kommer in på en hel del andra saker än de faktiskt vi skulle planera, men det är ju så jäkla kul. O ja, imogron börjar det. kommer inte ha en enda helgsovmorgon på de närmsta tre månaderna. Men det är det lätt värt, eller hur Maja?:) Kan meddela för er som undra, ingen alkohol förtäders under mötet så ni kan vara lugna. Vad som händer imorgon är däremot en annan sak. :)

Igår va det mys hos Soifa, Idol, vilket underbart program, svenska folket är då tusan inte dåliga på att underhålla. Sen vatt det film, romantiskdrama typ, SORGSLIG ( heter det så verligen??) vill jag lova, men vacker.

Nehe, nu måste jag dona lite, något för alla er som inte vet så är jag GRYM på det, det är liksom lite så jag jobbar,
ha ha;)

Leine
, mitt hjärta, förlåt att jag är en sån upptagen människa, kan liksom bara inte hjälpa det;) O vet att jag lovade att jag skulle skicka CV:t, men det ligger på den andra datorn, påminn mig så lovar jag att jag ska försöka få iväg det imorgon i all stress o hast. En fin bild va det med ja, för jag tänker då inte lita på dig. Då vet jag garanterat att bilden för hårfärgningen hamnar där, å det får den INTE!!:)

Nehe , nehe , nu är det faktsikt dax att släka skärmen och get  to schlafen.

auf/ madollan


Ps. I LOVE YOU
 
( namnet på filmen för er som undrar)


Kommentarer
Postat av: Leiine

Alltså, sorglig skulle nog jag skriva..

Haha, jag hittade en fil på min dator (från när vi tankade över alla bilder i Sälen) med en "liten historia" Vafan liksom.. så himla gulligt med alla stavningar ^^, Gullig historia också, hehe.

Jadu Frida, nu får du fan skicka över ett jävla CV (:

och bild ^^, hehe.

Miss you. PUSS

2008-09-07 @ 15:55:59
Postat av: frida

meh, din mupp, det fick du ju inte läsa ju... ååå...

skulle ju skriva en lång jävla historia om dig o mig, men han ju bara börja sen vet jag inte vad som hände... aja, kanske kommer ett slut en dag;)

2008-09-07 @ 18:30:33
URL: http://madollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0