Vilket bök, men en stunds avkoppling...



Ha ha, vad bökigt det kan va att få lägga sig ner o koppla av i ett varmt solarium några minuter..
Tycker redan från början att det är lite bökigt att sola på "Nordic" men om man ha solkort där får man väl använda det.
6:an blev min, gick upp och donade, klädde av mig osv, sen när jag lägger i myntet o trycker på start så startar det inte,

-Va tusan tänkte jag.

Fick klä på mig, traska ner och be om ett annat solarium, inget är ledigt så utan att jag vet det får jag ett extra fint (vilket lättar upp det hela lite faktiskt), går upp och klär av mig igen, ska bara lägga i myntet, då, ja då inser jag att myntlådan sitter på utsidan, får klä på mig igen, gå ut och lägga i myntet och sen tillslut lägga mig ner för en stunds avkoppling, varmt o skön va det, men jag lyckades inte hamna i dvala som jag annars så snabbt brukar göra.

Så mycket bök ska väl ändå inte behövas, eller?

Men skrattar ändå lite åt det, vad annars ska man göra?:)


/madollan


Kommentarer
Postat av: Leiine

Själv har jag tagit min bränna i Tunisien.

Kom hem idag/ikväll.

Vore kul med ett sms någon gång i kvartalet.... kanske..

2008-10-25 @ 03:03:13
Postat av: madollan

ha faktiskt ringt dig, men inte kommit fram!

2008-10-26 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0