Utför en enkel rörelse med din hand,lyft och knappra in numret och du kan göra någon lycklig!



Så enkelt, så simpelt... men ändå så gör man det inte, eller jo, men alldeles för sällan. Det är tragiskt, ja riktigt jävla tragiskt.
Att utför en enkel rörelse med sin hand och göra någon på långt håll eller bara på någon kilometer bort lycklig, -det borde man ägna sig åt mer.

Har egentligen inte någon riktigt förklaring, ingen förklaring som är riktigt okej. Nä, helt enkelt-  Skärpning!


Jag fick i alla fall ett samtal idag som gjorde mig glad. Jag blev förvånad, varför? Jo för att det inte hade slagit mig själv att utföra rörelsen. ... :(


Så simpelt, tänk på det. Behöver inte vara ett samtal på en evighet men några minuter kan faktiskt göra så mycket, tänk på hur glad du skulle bli en kväll som är mörk och dyster...

Tack min vän!


/madollan


Kommentarer
Postat av: leiine

mhm...

2008-10-14 @ 19:47:34
Postat av: frida

I know my friend, men ringde dig idag, men inget svar..! hur är det med henne?

2008-10-14 @ 21:28:35
URL: http://madollan.blogg.se/
Postat av: Leiine

en gång är ingen gång..

2008-10-14 @ 22:25:37
Postat av: admin

what? :(

2008-10-15 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0