Jag ber om ursäkt Robyn!



Jag har länge tyckt att Robyn inte ha varit nått att ha, att hon inte hållit tillräckligt hög klass som artist.
Men va tusan, man måste ju ge människor fler än en chans. O det kan jag lova att jag gjort nu, lyssnat och kollat.
Å du tjejen, du duger, duger och ännu mer därtill.
Jag ber om ursäkt och hoppas du förlåter mig;)


Tänkt på det, döm inte människor efter ett försök, ge dom lite tid så kanske din värld öppnas upp och du inser att personen ha högre och godkända kvalitéer för din smak!:)

/madollan


Kommentarer
Postat av: leiine

men frida...

du är bra seg ibland.

2008-10-06 @ 22:28:34
Postat av: Sofia

Robyn är det bästa jag vet. Nästintill chips=)

2008-10-07 @ 18:23:42
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: madollan

inget kan slå chips för dig min vän;)

2008-10-07 @ 22:11:07
URL: http://madollan.blogg.se/
Postat av: liza

fridus! har du tänkt ut nått vi sa ge till carola och dom på fredag??? jag är ju inte med men vi ska väl lägga ihop till något?

2008-10-07 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0