In the HOOD

Ett intressant utdrag från helgen;

Efter att det sagt PANG fick vi gå hela vägen hem i högklackat och det var inte precis så att vår lilla söta stad kunde bjuda på en blåsfri natt, nej nej. Burr. Samtalsnivån var inte på topp, vi fantiserade om Kebabtallriksträd och prickigkorvmackorträd som man kunde palla ifrån, så att ens kurrande mage blev mätt. Fast vi skrotade idén om prickigkorvmackorträd för korven skulle bli så äcklig efter ett tag, och det där med kebab, ja det är ju inte riktigt min grej så jag vet inte vart vi ville komma... förmodligen bara hem!!

Tack för en trevlig kväll mina vänner!




Fortfarande sjuker, men tänkte faktiskt pallra mig till jobbet imon. Dagen har bestått av mys i min nya biggigaHOOD. (därav rubriken,thijoo)

/madollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0