Bowling!

Bowling!
Har ännu en gång konstaterat vilken tävlingsmänniska jag är. En simpel sak som att gå o bowla kan jag inte göra "mest för en kul grej", utan ilskan kommer om det inte går vägen och viljan att vilja vinna tar över mig, tävlingsmänniskan kommer till sitt rätta ja, eller?
Inget TP resultat, men rätt nöjd över mina fyra strike i rad!


Men jag lovar att om du bjuder med mig på bowling "mest för en kul grej" så lovar jag att jag ska försöka att ta det precis så;)


/madollan


Bella offrade allt för denna bilden, sorry för jag smälde på blixten rakt i ansiktet:)

 
Ida


Om jag lutar lite åt höger kanske klotet åxå gör det....,eller????

 
Lina in action...


Kommentarer
Postat av: Bella

Det är lugnt, den blev inte så farlig som jag trodde;) ta hand om dig! pk!

2008-10-16 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0