Pilgrim

Idag var jag inne hos Sofia och fick äntligen köpa mitt halsband. Egentligen är det konstigt att man kan liksom länga efter något sånt. Men det är vell helt enkelt så det är. Blev så "kär" i det direkt, eller rättaresagt i berlockerna, två stycken. En "Gemini" - Tvilling berlock och en döskalle berlock. Så perfekt. Och en ny snygg kedja till! Känns bra att förnya sig lite, mitt andra pilgrimshalsband bär jag annars jämt. Sofia hade åxå köpt sig två nya, en keps och en så passande sko:) Nice Nice! Så jag kör lite "promote" för pilgrim helt enkelt. Tips från Madollan - Köp berlock/belocker för 199:- så får du en hals/armbandskedja på köpet. Sjuktfiint!


Diggar till , - The Killers- All The Pretty Face

Gemini&Skull
"SKULL&GEMINI"

Gemini
"GEMINI"

Skull
"SKULL"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0