Beslutångest, men varför?

Beslutångest, men varför?

varför ska man ha sån beslutångest för vad man ska ha på sig? hur viktigt kan det va liksom? jo extremt viktigt, det måste ju kännas rätt. Och det är precis det, om jag hade tänkt så från början, som jag visserligen gjorde så hade jag inte behövt tillbringa så lång tid i provrummet och "störa" Sofia på jobbet (vilket jag egentligen inte tror att hon har något emot, men iallafall.) Blev som jag tänkt från början, det är liksom jag. Ny t-shirt från Carlings vatt det och en väska från H&M. Tror det blir bra, eller vad då tror, det blir bra helt enkelt. Varför ska jag hålla på för mycket? Nä lägg ner, tss. :)


Vit/svart/rosa t-shirt, Lee jeans o de nya vita sneakerskilklackskorna, grymt fett!


Eskobar - Tumbling Down


Lee
Lee jeansen (hemma hos Leine i Borlänge)


Kommentarer
Postat av: Anna

nu blir jag juh nyfiken på va du ska göra! va ska du klä upp dej till? dina vita skor e gymt snygga, lr föresten hela du är snygg så oavsett va du har på dej blire nog bra ;)

2008-05-15 @ 23:29:50
Postat av: Sofia

Åh, du kommer att bli snyggast på festen, det lovar jag! Och nej, du stör aldrig, det vet du! Alltid lika kul att plocka i lite kläder. Jag vill också ha dem där Lee, Manistee. Måste nog spara lite pengar nu, nästa månad=) puss

2008-05-15 @ 23:34:26
URL: http://egocentriskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0