Sol på Tallis

In på Danskan och probba på oss med gosaker, Bettan fixar!
Över till Öland och Talludden. Sol och bad och en hel del "prata av sig snack".
Tack min vän för en underbar dag! Fint att du kom på vad jag ska klä ut mig till med, o verkar som att Liza kan hjälpa mig med outfiten, nice.
Tränat ikväll,rikigt skönt att få ta ut sig lite, lovar att jag va död efter X antal "idioten".
Nu väntar "Leines mackor", mmm så gott. Tänkte på dig idag min baby, Miss you.
Sugen på Byttan, men verkar inte som nån annan är på, visst klockan är snart 22, men va gör de?!:)
Ring om ni känner för att veva lite;) (lovar att jag inte ska äga er, ha ha)

Godkväll, Madollan


En bild till dig min MadeLeine!




Brolle Jr - Playing with fire

(vet att den inte är såå ny, men kom i ipoden idag o minns när den spelades på rasterna på fritidsgården, ha ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0