Öl? Eller kanske ett glas rött?

Öl? Eller kanske ett glas rött?


Ja en öl tack...

Ett glas rött... ja tack för sofia i alla fall;) (eller hur?)  Själv är jag inte riktigt så vuxen så att jag tycker det är så gott än, men ett glas vitt tackar man ju inte nej till. Sitter o tänkte på Sälen. När jag drack "Foot of Africa" precis som jag drack vatten. Så många gånger man satt i köket och drack vin och åt gröt, underbart gott för er som inte tror det. O precis så där underbart go blir man med. Bytt lite nu däremot, kör på ett annat vin som heter Aussie , fint det mä. O Corona, det är så Bettan. En skiva lime och en iskall Corona, det är grejer det. Nä det här funkar ju inte, får faktiskt bli ett glas vitt. Efter en lång arbetsdag så tycker jag att jag är värd det.
(O saken är ju den att jag hade varit värd det oavsett, det är ju liksom så det funkar)


  &   = fina grejer!


I -na  Syntax - Pride
(så klockren o så underbar, perfekt att ta ett glas vitt till )


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kom hem till mig innan strand idag så kan du få dig ett glas rött=)jag försökte ringa dig nyss, utan svar, får testa igen helt enkelt!

2008-07-13 @ 13:32:28
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: frida

du det bli sjuktfiint. puss på dig

2008-07-13 @ 14:15:05
URL: http://madollan.blogg.se/
Postat av: Anna

haha vin och gröt eller korv, de va sälen de :D haha aussie komemr jag ALDRIG mer kunna dricka, de va det vinet jag drack den kvällen du fick ta hand om mej :S usch!

2008-07-15 @ 20:59:34
Postat av: Beckis

corona <3 levde jag på det i sälen? =)

2008-07-18 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0