Nu är dom MINA, lycka!

Hur kan man bli lycklig av ett par skor?
En bra fråga men så är det:) (o det vet nog många andra med mig med)
Köpte dom idag, va bara tvungen, wee!
(kommentera, tack)

   

Håller på att packa o dona lite, (dona är jag rätt bra på faktiskt, ha ha).
Åker till Gotland, Visby imorgon. Ska bli rikigt fiint på alla sätt.
Avfärd från Kalmar 08.00, mot färjan från Öland, Byxelkrok.
Outfitsen är bestämmda, inte 100% Bräät, men 100% ME, och det är ju så det är, Jag är Jag!

   

Ps. Tack Klara för en trevlig dag med många skratta,precis som på den gamla goda tiden:)


HA EN RIKIGT NICE HELG!

Robyn - Be Mine

Kommentarer
Postat av: emelie

nej lille vän, jag jobbar inte hårt här inte! idag är jag ledig, så snart blir det en tur in till staden! vad ska du göra på gotlandet?

2008-07-17 @ 12:31:24
URL: http://lekkereding.blogg.se/
Postat av: Kalle

sv: självklart är det en grym låt, feel the love. men det är robyns be mine också :P

2008-07-17 @ 16:05:10
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0