Dunder helg...

Vaknade imorse av att solen sken in genom markisen, log och mös kvar en stund... sen gick jag ut i landet och plockade mig lite smultron och hallon till frukosten, tänk er... såå underbart... gräset kittlandes mellan tårna,fåglarna kvittrandes och färsa bär utanför dörren...
ett ord, - underbart!

Nu sitter jag bara o njuter, dels av glaset vin jag ha bredvid mig och dels av solen, men framför allt av att bara andas o leva...
Ha sagt det förrut, men nu kommer det igen "Livet är underbart", iallafall dagar som denna.

Tänker på helgen, underbart gäng, underbara gläntan och ja bara stek och njutning av livet.
Tack än en gång mina kära gläntanvänner:)

Helgen framför kommer bli glidig, böda imorgon eventuellt utgång, söndag blir det köpingsvik och senare Strand, - kan det bli mer klockrent så säg till.?! nää precis, jag hörde inget till:)


Big Hug / madollan with a smile


Mitt smultronställe.


Kommentarer
Postat av: Kalle

precis som det ska va. och är man ledig måste man göra allt :P

2008-07-27 @ 11:12:09
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0