Chilla.

Blev visst byttan igår, pappsen ville dit o kolla på Glytt o självklart ställer man upp. :)
Från sofpotatis (efter en 40 min löprunda + styrka, (humm, mycket stolt) ) - till en öl på byttan på en kvart, det är inte dåligt det vill jag lova:)
Blev visst kvar där sen,Linn,sofia o gänget kom ju, mycket trevligt. Inget "housande" för mig tyvärr, får bli en annan kväll,jag lovar:)

Vaknade vid 11 idag, o var faktiskt pigg, det var länge sen även att jag mest bara chillar.
Drog ner till sundsparken och "solade" lite med pezze bus och mia. Sjukt roligt hade vi, både åt det ena o det andra. Men jipes "nyinköpta hypermoderna festskor " slog ju allt. grymma tjejen!!!! (bilden talar för sig själv)




Sen blev det stan och faktiskt lite shopping,nöjd. Mia- va stressigt det visst blev, men du skulle ta mig tusan ha det röda läppstiftet ändå:)

Nu blir det en skön kvällsinlines tur. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0