tankar & funderingar

Skapat mig en blogg, varför kan man undra? Men det är vell som alla andra som skaffar bloggar, det är vell för att få uttrycka sina tankar o fungeringar och åsikter över saker och ting som händer i världen och i sitt egna lilla huvud...

Satt i lördags o tittade på melodifestivalen, varför kan man undra där med?
Ja jag vet att jag inte bore kolla på sk*ten, men ändå gör jag det. o lika irriterad blir jag varje gång. Vart är tävlingen påväg,vart är hela schlagervärlden påväg..? Kebbabpizza, va fan rent ut sagt. Vad tänker dom som skriver texten på. Inte seriöst någonstans. Ett stort SKÄMT är vad det är...det är så jag som sitter hemma i soffan skäms!
Aftonbladets betygsättning på artisternas kläder sen då..."The Nicole"-BÄST! Ytterligare ett skämt.
Kristian Luuks kavaj höjde trots allt upp stämningen lite:)


image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0