Fredsstyrkan

Fredsstyrkan.
Det var längesen jag såg ett tv-program som var så intressant och så rätt just i mina tankar...
Kul, nej inte kul, men berörande och lärorikt...

Shit, det fåt mig att fundera sjukt mycket.

Det skulle verkligen vara växande och en enorm erfarenhet.

Det är det jag vill skaffa mig, jag vill växa ännu mer, både i mig själv och i livet.

Så otroligt "intressant", att verkligen förstå, förstå på ett riktigt sätt hur människor verkligen kan ha det. Hur de kan leva på extremt extremt minimum vad det gäller precis allt. Att bara kunna få ge de ett leende för dagen skulle kännas sjuktotroligt bra...

Tror precis som de sa att det är svårt att förstå och man inte upplever det på riktigt.

-Och som jag lever "hellre ångra det du gjort än inte gjort det du fått chansen till"...

Känslan efter uniformen och tanken på att klippa håret kort kom på något konstigt sätt direkt, det är ett tecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0