Lörtag!

Miniförfest hos mig, majsing och jag. Drinkarna vatt goda, musiken behöver vi dock inte prata om:P
Sen kom Per, vi drog till Selvage, minglade och shoppade kläder o skor, schyssta grejer som fan! (Dock lite farligt)
Sen vatt det häng på Byttan,mycket trevligt. Majsing fick träffa sin blivande man och jag blev "spådd" i mina händer, humm..!(lät han göra det för att bli av med snubben)
Varför vi stressade därifrån vet jag faktiskt inte, men till Palace bar det och där vatt det dans på minibordet, Moa ägde!





Maja provade "spåmannens" glasögon...




Per & jag.

Kommentarer
Postat av: Per Berthsson

wohoo fan va kul kväll det där var! blir helt nostalgisk av att hitta inläggen om våra gamla påhitt:) vilken höst, vilken höst helt otrolig! hoppas du hoppar som fan där uppe vännen:)

2009-02-23 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0