Länge sedan, but I´m back!

Vart tar tiden vägen? Den bara rinner iväg o min kära lilla blogg har blivit lidande, ha ha:P
Lovar att det kommer inlägg om tiden som passerat utan uppdatering.


10 december idag, 14 dagar kvar till jul.
Imon ska Sofia och jag julshoppa,myyys.
Men vad ska jag handla??!
På min juklappslista finns just nu bara två saker.
En parfym och ett presentkort på sminkrådgivning,wihoo liksom. Har man allt man vill ha eller vad är det frågan om?
Nee, jag skulle gäran vilja ha en Nikon D80 eller kanske den nya Nikon D90, och en dator skulle heller inte sitta helt fel, men det är liksom lite fel nivå känner jag.
Men kan ju faktiskt ta o spana lite imorgon på saker som jag skulle vilja ha, det blir ju kanon.
För tomten måste ju faktiskt få min lista snart:)

Tips på julklappar att önska sig mottages gärna:)

/madollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0