Trevlig scharfs!!!!!!!

Norratång var stoppet idag, o trots att resultatet inte blev det vi velat så bjöds det ändå på ett par bra "Jag är verligen blåst" skämt på resan, eller skämt o skämt - serisöa ifrågasättande kanske mer är korrekt:)
 
E - "Asså frida vad ska du göra i Sälen, åka skidor eller?" 
Ja jo vad ska man svara på en sån helt seriös fråga, o jag menar att den va seriös.
Jo men det är ju augusti, men bara för att man brukar åka skidor där o att det bör finnas snö där då, så är ju faktiskt fallet inte sånnt. :)

E - Ja men asså tränade ni kondition när ni åkte konståkning med?
S&F - Jaa
E- Ja men hur då, ni sprang asså på isen då eller?

Det är ju bra att någon kan bjuda på sig själv och det är ju bra att du har vänner som kan lära dig lite mer för varje dag. Men vad vet vi, det kanske inte är helt lätt att kassas EcceDecce?!:) Undra vad anledningen är till det, du vet väl att man förlorar X-antal hjärnceller varje gång man super;)
Men det kanske var ny fakta det med??

Tips från Admin, å på tal om Admin, det blev ett sjukt rolig skämt av det hela, o hur tusan skulle jag kunna veta vem det var? Jag kan tala om för alla er som tvivlar på mig ibland att jag har säkra källor på att det var fler som missförstod det där med Admin.
Sjuukt kul!

Till tipset, Se YRROL, sjukt rolig film. Men du måste va i rätt stämmning och sätt på filmen med öppna armar för då lovar jag dig att du kommer skratta aset.
"Trevlig scharfs!!!!!!!"



nehe mina vänner, dax att dra sig tillbaka.
ha en trevlig helg.

/madollan



Kommentarer
Postat av: Ecce

Fridsson du ska nog tala för dig själv gällande alkoholkonsumtionen, det är inte Jag som är byttan-besatt ;) Ha det naaajs i sälen och kom tillbaka fit for fight igen på måndag ;)

2008-08-21 @ 23:46:34
Postat av: liza

Riktig skitmatch igår, TRÅKIGT! hoppas du har det bra där uppe nu och ta det lugnt med festandet;)

2008-08-23 @ 02:56:15
Postat av: Sofia

Byttan på onsdag Frida=)?

2008-08-25 @ 23:47:59
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Bella

haha Yrrol äger :D Borde ta en filmkväll någon gång :D

Stop Stop, hold your horses!!

2008-09-29 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0